دستگیره درهای اهرمی
نوشته شده توسط : محمد جلوداری

انتخاب آهن آلات عالی برای ملک یا بنایی زیبا که زمان زیادی را برای طراحی اختصاص داده اید ، کلید ایجاد یک انتقال بدون درز بین اتاق ها است.

با انتخاب لوکس قابل لمس در هر قسمت و طراحی ، انتخاب صحیح دستگیره درب خانه شما را بی عیب و نقص ترکیب می کند. از جزئی ترین ویژگی های طراحی دستگیره درب گرفته تا سفارشی ترین ، آهن آلات با کیفیت بالا می تواند مجلل بودن هر پروژه ای را بالا ببرد.

دستگیره درها با وجود اهداف ظاهراً نامعلوم و غالباً فراموش شده در خانه ، وسایلی را فراهم می کنند که فضاها و اتاق ها به هم متصل می شوند. یافتن تناسب مناسب برای خانه شما می تواند کل طرح ها را به هم متصل کند - افزودنی های متوسط ​​با تأثیر شگفت انگیز.

Strada London به عنوان تامین کننده اصلی اتصالات و آهن آلات بریتانیا ، طیف گسترده ای از دسته های اهرم درب بی عیب و نقص را برای خانه شما ارائه می دهد.

به طور خاص ، محدوده دسته اهرم ما یک افزودنی عالی برای بسیاری از پروژه ها است. دستگیره های اهرمی از برکلی تا بوردون تا طراحی سفارشی هرگز آنقدر چشمگیر نبوده است.

 

دستگیره درب اهرمی

دستگیره های اهرمی چیست؟
دسته درب اهرمی یکی از رایج ترین انواع دسته در (همراه با دستگیره درب) است که در خانه های مسکونی ، ساختمانهای تجاری و عمومی استفاده می شود.

انتخاب سبک آنها آنها را برای تعداد مختلف ساختمان و همچنین برای کاربردهای متنوع در یک پروژه مناسب می کند. دسترسی ترکیبی از طراحی آنها همراه با تنوع در زیبایی به این معنی است که می توان آنها را در سراسر فضای داخلی (و نمای بیرونی) محل سکونت ترکیب کرد.

به طور کلی ، آنها همچنین راحت ترین دسته برای نصب و کار هستند. تأثیر آنها بر آهنگری معماری ممکن است در ابتدا چشمگیر به نظر نرسد ، اما نقشی که آنها می توانند پس از اجرای در خانه ایفا کنند ، قابل انکار نیست. درها هرگز اینقدر صیقلی به نظر نمی رسیدند.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، دستگیره های اهرمی در طرح های مختلف موجود است. این طرح ها در دو نوع مختلف طراحی مجزا در دسترس هستند: دسته اهرمی در پشتی و دسته های اهرمی روی رز.

 

دستگیره درهای اهرمی

 

چگونه دسته های درب کابینت اهرمی مناسب برای پروژه خود را انتخاب کنید
در مرحله مفهومی آن ، امکانات زیادی برای هر پروژه طراحی وجود دارد. طراحی معماری و تولید داخلی می تواند هر کجا که ذهن می خواهد انجام شود و انتخاب دستگیره مناسب برای پروژه شما می تواند یک تم داخلی خوب را به یک موضوع خیره کننده تبدیل کند.

زیبایی و احساس یک اتاق را می توان با رنگ و مبلمان و تعداد زیادی لوازم جانبی زیبا ایجاد کرد ، اما دستگیره درها می تواند به یک ویژگی زیبایی نیاز داشته باشد که بسیار مورد توجه قرار نگرفته است.

دستگیره درهای اهرمی در طیف وسیعی از طرح ها موجود است به طوری که می تواند به طور یکپارچه در سراسر محل سکونت و ملک ادغام شده و قوام خود را حفظ کند در حالی که در هر مرحله و لمس نیز الهام بخش است.

از ایجاد حریم خصوصی در یک حمام مجلل گرفته تا حبس کردن خود برای مدتی تنها در محوطه اتاق خواب شما. از پذیرایی از مهمانان در یک اتاق نشیمن مملو از نور طبیعی گرفته تا راحت خوابیدن در حالی که خلوت شما مختل نمی شود ، دستگیره های اهرمی طراحی و امنیت بی نظیری را ارائه می دهند.

Hope House در خیابان بزرگ پیتر در وست مینستر شامل 13 آپارتمان مسکونی مجلل جدید توسط توسعه دهندگان TH Real Estate است. Strada در کنار داخلی با سارا وارد همکاری کرد تا بسته بندی داخلی و بیرونی آهن را کاملاً در حد بودجه خود طراحی کند.

یکی از اجزای اصلی بسته ، دسته اهرمی پورتمن فوق العاده Strada و لوازم جانبی مطابق آن بود. تمام قسمتهای داخلی با کروم صیقلی و تمام مناطق مشترک با برنز به پایان رسید.

انتخاب استفاده از دسته های اهرمی مجلل Strada London برای این پروژه فوق العاده نتیجه داد و به بسیاری دیگر کمک کرد پروژه طراحی خود را به زیبایی و هماهنگ به پایان برسانند.

 

به دنبال دستگیره های لوکس درب هستید؟
از راه حل های سفارشی گرفته تا مجموعه های عجیب و غریب ، استرادا لندن فراتر از این می رود تا بهترین کیفیت آهن فروشی بریتانیایی را ارائه دهد. با استفاده از خدمات Strada London ، می توانید اطمینان حاصل کنید که در هر مرحله از راه پشتیبانی می شوید.

ما بحث های اولیه را ارائه می دهیم تا بتوانیم واقعاً سبک طراحی مورد نظر خود را احساس کنیم و از آنجا ما در کنار شما کار خواهیم کرد تا بهترین محصولات را برای تحقق پروژه شما ارائه دهیم.

ما مشخصات کامل و خدمات زمانبندی را ارائه می دهیم ، با توجه به بررسی همه جانبه نقشه های ساختمانی ، همه موارد آهن مورد نیاز در پروژه ذکر شده است. حتی گزینه های بسته بندی درب ما به طور جداگانه برای هر در برچسب گذاری شده است تا از هر گونه سردرگمی جلوگیری شود و اطمینان حاصل می کند که پروژه های بزرگتر می توانند با توجه به مناطق تحویل بگیرند.

برای شروع راه حل بعدی آهن فروشی خود ، از ابزار آنلاین moodboard ما استفاده کنید و شاهد باشید که مفهوم طراحی شما شروع به زنده شدن می کند.

امروز با یکی از اعضای تیم دوستانه و آگاه ما در 01959 577342 صحبت کنید یا فرم درخواست ما را تکمیل کنید تا پروژه خود را زنده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: